Out of Home (OOH) reclame

Wat is Out of Home (OOH) reclame?

Out of Home reclame is een andere term voor buitenreclame. Afgekort staat Out of Home ook wel bekend als OOH. In de volksmond staat het ook wel bekend als reclame op (digitale) reclameborden. Deze reclameborden staan meestal geplaatst op strategische locaties zoals drukke (snel)wegen en worden dagelijks door duizenden weggebruikers gezien.

out-of-home-ooh-reclame.png

Waarom Out of Home (OOH) reclame?

Out of Home reclame is een erg sterk medium om jouw gewenste doelgroep effectief te bereiken. Zo kun je zowel landelijk als lokaal adverteren. Doordat de reclameborden vaak bevestigd zijn op vaste locaties is het een niet 'weg-te-swipen' medium wat 24/7 zichtbaar is. Door een strategische verdeling van de reclameborden worden de reclame uitingen meerdere malen per weggebruiker gezien. Hierdoor onstaat dé kracht van herhaling.

Verschillende vormen

Out of Home reclame komt voor in verschillende vormen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om te adverteren op A0-Displays (reclameborden aan lantaarnpalen), in Abri's (bushokjes) en Mupi's (reclamezuilen).

Ben jij geïntereseerd in een Out of Home reclame campagne? In een gratis adviesgesprek leggen wij graag aan je uit hoe jij door heel Nederland of juist lokaal kunt adverteren. 

Neem contact met ons op

 

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Mask


Volg onze projecten ook op Instagram