Aanleverspecificaties

Als u een digitaal bestand wenst aan te leveren, zodat wij voor de productie kunnen zorgen, dienen de bestanden aan onderstaande specificaties te voldoen:

Opmaak van A0-affiche:
• Posters worden in het netto formaat opgemaakt.
• De opmaak dient, bij full colour, in CMYK opgebouwd te zijn.
• PMS/steunkleuren dienen ook naar CMYK vertaald te worden (optie steunkleur staat uit).
• Afbeeldingen (foto’s) dienen voor een goede kwaliteit 300 dpi te zijn (in het netto formaat).
• Om te voorkomen dat er tijdens het drukproces problemen voorkomen door lettertypen
is het raadzaam deze om te zetten in lettercontouren als de poster in Illustrator is
opgemaakt.
• Wanneer er meerdere lagen in het ontwerp zijn toegepast deze naar één laag brengen voordat er
een pdf in de hoogste kwaliteit (drukwerkkwaliteit) wordt gemaakt.


Controle van aangeleverde bestand:
• Alvorens het drukklaar bestand in productie gaat, controleren wij het bestand op
volledigheid.
• De PDF dient hierbij als referentie en zal op een beeldscherm worden beoordeeld.
• Afwijkingen in scherpte, kleuren en nuances kunnen zich voordoen wanneer
bovengenoemde specificaties niet in acht worden genomen.
• ESH Media is niet verantwoordelijk voor spelling- en letterfouten.


Aanleveren van een drukklaar bestand:
• Digitaal bestand dient 21 dagen voorafgaand aan de plaatsing van uw campagne
aangeleverd te worden bij ESH Media. Eerder mag natuurlijk ook.
Later = spoedkosten.
• Adobe Acrobat PDF-file, bewaard in de hoogste kwaliteit (drukwerkkwaliteit).
• Bestanden tot 10 mb per e-mail verzenden naar info@eshmedia.nl
• Bestanden groter dan 10 mb kunnen verzonden worden via www.wetransfer.com
• Deze online service is gratis, voor vragen over de service kunt u terecht bij uw
contactpersoon.

hieronder vind u specificaties voor volgende producten:

-        A0

-        A1

-        Abri

-       Bisonydoek

Mask


Volg onze projecten ook op Instagram


Referenties van klanten

Annex Cinema

Annex Cinema in Woerden neemt zesmaal per jaar een serie reclameborden af bij ESH Media. De woordvoerder van Annex Cinema is tevreden over de impact daarvan. “We maken niet alleen reclame via de borden, maar zorgen zo ook voor algemene bekendheid van Annex Cinema. Zelfs mensen die maar zelden naar de bioscoop gaan, kennen ons van de borden. Het is reclame die veel zichtbaarder is dan via kranten of andere media.” De woordvoerder van Annex Cinema krijgt regelmatig reacties van klanten op de buitenreclame: "Mensen vinden het erg origineel. Het draagt beslist bij aan een positief imago."

Restaurant Vuur

"ESH Media is voor ons een geweldige samenwerkingspartner. Vanzelfsprekend proberen wij het e.e.a. zoveel mogelijk te plannen, maar soms zijn er op het laatste moment toch nog wijzigingen. De flexibiliteit en het snelle schakelen ervaren wij als bijzonder prettig. Ook wordt er volop meegedacht en zijn er goede afspraken "op maat" mogelijk. De reclame via de borden is absoluut doeltreffend voor onze acties."

George Kroon Restaurant Vuur

OveralDouchen.nl

ESHMedia: zorgt voor extra omzet !

Door de jaren heen hebben wij van OveralDouchen.nl diverse media geprobeerd en vrijwel altijd leverde het niets of te weinig op. De buitenreclame ESHMedia is hierin voor ons de uitzondering. De reclameborden staan op mooie zichtbare locaties/gemeentes.

De kracht van herhaling en onze duidelijke reclameborden werpen voor ons zijn vruchten af. Het mooie van ESHMedia is hun proces, milieu staat hoog in het vaandel, maar ook vrijwel kreukloze reclameborden. Persoonlijk stoor ik mij aan lelijke, scheve, “bobbelende reclameposters. Dit leidt de aandacht af van waar het om gaat.

Wij merken het meteen in onze aanvragen wanneer er een reclamecampagne van Event Support geplaatst is.Wij kunnen ESH Media van harte aanbevelen ! Onze tip: vraag om advies, want zij denken met jou mee !!

De Beren Woerden

Samen met ESH Media hebben we 25 displays verspreid over Woerden voor 14 dagen ingezet. Dit om aan te kondigen dat we vanaf heden naast diner ook lunch verzorgen. Wij zijn enorm tevreden met het resultaat tot dusver. We hadden op voorhand natuurlijk een kleine verwachting, maar die is ruimschoots overtroffen. De lunch gasten lopen dagelijks lekker binnen naar aanleiding van de campagne die ESH Media voor ons in Woerden heeft uitgezet. Super! De aantrekkelijke lunch actie die op de displays staat helpt hieraan goed mee.

Milkias Habtemicael

Vestigingsmanager

Maastricht University

We hadden een stuk meer aanmeldingen voor de open dag dan de vorige keer (bijna het dubbele aantal), dus dat was hele positief. 

Het aantal aanmeldingen steeg met name nadat de driehoeksborden in Venlo en omgeving stonden (de twee weken voorafgaand aan de open dag). De campagne heeft voor ons gevoel dus zeker effect gehad.

 

Audry,