Aanleverspecificaties

Als u een digitaal bestand wenst aan te leveren, zodat wij voor de productie kunnen zorgen, dienen de bestanden aan onderstaande specificaties te voldoen:

Opmaak van A0-affiche:
• Posters worden in het netto formaat opgemaakt.
• De opmaak dient, bij full colour, in CMYK opgebouwd te zijn.
• PMS/steunkleuren dienen ook naar CMYK vertaald te worden (optie steunkleur staat uit).
• Afbeeldingen (foto’s) dienen voor een goede kwaliteit 300 dpi te zijn (in het netto formaat).
• Om te voorkomen dat er tijdens het drukproces problemen voorkomen door lettertypen
is het raadzaam deze om te zetten in lettercontouren als de poster in Illustrator is
opgemaakt.
• Wanneer er meerdere lagen in het ontwerp zijn toegepast deze naar één laag brengen voordat er
een pdf in de hoogste kwaliteit (drukwerkkwaliteit) wordt gemaakt.


Controle van aangeleverde bestand:
• Alvorens het drukklaar bestand in productie gaat, controleren wij het bestand op
volledigheid.
• De PDF dient hierbij als referentie en zal op een beeldscherm worden beoordeeld.
• Afwijkingen in scherpte, kleuren en nuances kunnen zich voordoen wanneer
bovengenoemde specificaties niet in acht worden genomen.
• ESH Media is niet verantwoordelijk voor spelling- en letterfouten.


Aanleveren van een drukklaar bestand:
• Digitaal bestand dient 21 dagen voorafgaand aan de plaatsing van uw campagne
aangeleverd te worden bij ESH Media. Eerder mag natuurlijk ook.
Later = spoedkosten.
• Adobe Acrobat PDF-file, bewaard in de hoogste kwaliteit (drukwerkkwaliteit).
• Bestanden tot 10 mb per e-mail verzenden naar info@eshmedia.nl
• Bestanden groter dan 10 mb kunnen verzonden worden via www.wetransfer.com
• Deze online service is gratis, voor vragen over de service kunt u terecht bij uw
contactpersoon.

hieronder vind u specificaties voor volgende producten:

-        A0

-        A1

-        Abri

-       Bisonydoek

Mask


Volg onze projecten ook op Instagram


Referenties van klanten

Domino's Vlissingen

Onze campagne is prima verlopen! Het contact met ESH Media verliep zonder problemen. Ondanks dat het vrij kort dag was is alles vlekkeloos verlopen. De borden zijn netjes op tijd geplaatst en we kregen gelijk veel vraag naar de actie. Leuke verassing dat we ook nog 2 posters ontvingen voor in de winkel. Zeker voor herhaling vatbaar! - Domino's Vlissingen

Annex Cinema

Annex Cinema in Woerden neemt zesmaal per jaar een serie reclameborden af bij ESH Media. De woordvoerder van Annex Cinema is tevreden over de impact daarvan. “We maken niet alleen reclame via de borden, maar zorgen zo ook voor algemene bekendheid van Annex Cinema. Zelfs mensen die maar zelden naar de bioscoop gaan, kennen ons van de borden. Het is reclame die veel zichtbaarder is dan via kranten of andere media.” De woordvoerder van Annex Cinema krijgt regelmatig reacties van klanten op de buitenreclame: "Mensen vinden het erg origineel. Het draagt beslist bij aan een positief imago."

Restaurant Vuur

"ESH Media is voor ons een geweldige samenwerkingspartner. Vanzelfsprekend proberen wij het e.e.a. zoveel mogelijk te plannen, maar soms zijn er op het laatste moment toch nog wijzigingen. De flexibiliteit en het snelle schakelen ervaren wij als bijzonder prettig. Ook wordt er volop meegedacht en zijn er goede afspraken "op maat" mogelijk. De reclame via de borden is absoluut doeltreffend voor onze acties."

George Kroon Restaurant Vuur

Norbert Driessen Nissan Woerden

Nissan-dealer Norbert Driessen vindt de reclameborden van ESH Media een uitstekende manier om te laten zien dat je er bent. "Onze klanten reageren heel positief. We zien ook duidelijk meer verkeer op onze website zodra de borden hangen en kort erna." De boodschap op de borden dient kort en krachtig te zijn. Dat is voor de autodealer geen probleem. "Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. Als je daarbij het woord ‘nieuw’ zet of iets over een laag bijtellingspercentage, is de interesse al gewekt." Of hij zijn doelgroep bereikt met buitenborden? "De mensen die de borden zien, zitten in een auto. Dus ze hebben een rijbewijs!"