Zomerdeal

De zomer, inmiddels in Nederland ook een schitterende periode. Waar we vroeger veel regen kenden en onder de 20 graden zaten, hebben we nu volop zon en tropische temperaturen. Niet iedereen gaat meer naar het buitenland voor het mooie weer. Met de zee, stranden, meren en campings kunnen we in onze eigen kikkerlandje heerlijk vertoeven. Naast dat we zelf wat meer thuis blijven, zijn er ook steeds meer toeristen in Nederland. En dat betekent voor jou weer een extra doelgroep!

Om in deze drukke zomerperiode goed zichtbaar te zijn hebben we voor jou de Zomerdeal in het leven geroepen. Wat is er mooier dan jouw campagne in een strakke A0-frame langs de weg te zien terwijl de zon zorgt voor een schitterende belichting van jouw campagne?! En mocht je zonnebril niet nodig zijn, onthoud dan dat de zon achter de wolken nog altijd schijnt. Maar hoe kan jij eigenlijk je slaatje slaan uit de Zomerdeal?

Met behulp van de Zomerdeal kan je maar liefst 3 weken achter elkaar in de borden staan. En het mooie is dat je maar 2 weken hoeft te betalen! Oftewel, je krijgt een week van ons cadeau. Een week langer zichtbaar en je houdt geld over. Als dat geen heerlijke vakantie wordt!

Deze actie is geldig in de maanden juni, juli en augustus. Benieuwd naar de mogelijkheden? 

 

Vraag nu een advies gesprek aan!


facebookbanner-zomerdeal.png

Mask

Referenties van klanten

Annex Cinema

Annex Cinema in Woerden neemt zesmaal per jaar een serie reclameborden af bij ESH Media. De woordvoerder van Annex Cinema is tevreden over de impact daarvan. “We maken niet alleen reclame via de borden, maar zorgen zo ook voor algemene bekendheid van Annex Cinema. Zelfs mensen die maar zelden naar de bioscoop gaan, kennen ons van de borden. Het is reclame die veel zichtbaarder is dan via kranten of andere media.” De woordvoerder van Annex Cinema krijgt regelmatig reacties van klanten op de buitenreclame: "Mensen vinden het erg origineel. Het draagt beslist bij aan een positief imago."

Restaurant Vuur

"ESH Media is voor ons een geweldige samenwerkingspartner. Vanzelfsprekend proberen wij het e.e.a. zoveel mogelijk te plannen, maar soms zijn er op het laatste moment toch nog wijzigingen. De flexibiliteit en het snelle schakelen ervaren wij als bijzonder prettig. Ook wordt er volop meegedacht en zijn er goede afspraken "op maat" mogelijk. De reclame via de borden is absoluut doeltreffend voor onze acties."

George Kroon Restaurant Vuur

OveralDouchen.nl

ESHMedia: zorgt voor extra omzet !

Door de jaren heen hebben wij van OveralDouchen.nl diverse media geprobeerd en vrijwel altijd leverde het niets of te weinig op. De buitenreclame ESHMedia is hierin voor ons de uitzondering. De reclameborden staan op mooie zichtbare locaties/gemeentes.

De kracht van herhaling en onze duidelijke reclameborden werpen voor ons zijn vruchten af. Het mooie van ESHMedia is hun proces, milieu staat hoog in het vaandel, maar ook vrijwel kreukloze reclameborden. Persoonlijk stoor ik mij aan lelijke, scheve, “bobbelende reclameposters. Dit leidt de aandacht af van waar het om gaat.

Wij merken het meteen in onze aanvragen wanneer er een reclamecampagne van Event Support geplaatst is.Wij kunnen ESH Media van harte aanbevelen ! Onze tip: vraag om advies, want zij denken met jou mee !!

De Beren Woerden

Samen met ESH Media hebben we 25 displays verspreid over Woerden voor 14 dagen ingezet. Dit om aan te kondigen dat we vanaf heden naast diner ook lunch verzorgen. Wij zijn enorm tevreden met het resultaat tot dusver. We hadden op voorhand natuurlijk een kleine verwachting, maar die is ruimschoots overtroffen. De lunch gasten lopen dagelijks lekker binnen naar aanleiding van de campagne die ESH Media voor ons in Woerden heeft uitgezet. Super! De aantrekkelijke lunch actie die op de displays staat helpt hieraan goed mee.

Milkias Habtemicael

Vestigingsmanager

Maastricht University

We hadden een stuk meer aanmeldingen voor de open dag dan de vorige keer (bijna het dubbele aantal), dus dat was hele positief. 

Het aantal aanmeldingen steeg met name nadat de driehoeksborden in Venlo en omgeving stonden (de twee weken voorafgaand aan de open dag). De campagne heeft voor ons gevoel dus zeker effect gehad.

 

Audry,


Volg onze projecten ook op Instagram