Buitenreclame, hoe werkt dat?

Hoe is het om buitenreclameadviseur te zijn en hoe werkt dat eigenlijk? Laurens van Roon, accountmanager bij ESH Media, vertelt in het blad van de Meerse over buitenreclame. Hoe wordt bijvoorbeeld een campagne opgezet en wat zijn de mogelijkheden?

De Meerse is een schitterende schouwburg in het centrum van Hoofddorp. Het hele jaar door zijn er voorstellingen, te denken aan toneel, muziek, cabaret, dans etc. Van de week is het programma weer bekend gemaakt voor 2019/2020. In het blad van 30.000 oplages staat een rapportage over wat ESH Media kan betekenen voor o.a. culturele instellingen en organisaties.

de-meerse-reportage-esh.jpg

ESH Media vindt aandacht voor cultuur erg belangrijk. In verschillende gemeenten zijn er dan ook speciale series of speciale tarieven voor cultuur te vinden. In het blad van de Meerse vertelt Laurens hoe dat in zijn werk gaat. Daarnaast vertelt Eugenie Schaefers, coördinator Marketing & Communicatie bij de Meerse, het volgende:

“Wij werken graag met ESH Media. Niet alleen omdat de bordenrondes een goede en effectieve ondersteuning zijn voor de publiciteit van onze voorstellingen, maar ook omdat zij graag met je mee denken. De Meerse is ruim 40 weken per jaar zichtbaar op een speciaal voor ons ontwikkelde serie. Deze serie borden in Haarlemmermeer is samen met ESH Media tot stand gekomen. We zien, bij een goede publiciteitscampagne, dat een bordenronde altijd zorgt voor meer kaartverkoop en naamsbekendheid. Het plaatsen van een borden­ronde betaalt zich eigenlijk altijd terug. Daarbij is ESH Media vooruit­strevend in het bedenken van milieuvriendelijke mogelijkheden voor buitenreclame en een betrouwbare partner.”

Benieuwd naar het volledige artikel of de mogelijkheden om in de borden te staan? Neem contact op.