Graficelly en de P van Promotie!

Graficelly; een bureau voor marketing & media die houdt van verleidelijk design en overtuigende tekst. Achter dit bureau zitten professionals als copywriters, designers, marketeers, vormgevers en redacteuren. Zij helpen met het maken van print en online campagnes die de aandacht vangen en het verhaal overbrengen. Doordat zij naast online óók offline bewegen, werkt Graficelly samen met ESH Media.

De 4 P’s

Waar veel ondernemers kansen laten liggen is dat er bij de P van promotie niet altijd de juiste kanalen worden ingezet. Tegenwoordig is het namelijk heel makkelijk om online er wat geld tegen aan te gooien en te kijken wat er gebeurt. Graficelly heeft een balans gevonden die werkt. Zij kijken namelijk naar het totaalplaatje; een combinatie van online en offline!

✅ Download hier de uitleg over de 4 P’s!

Online EN offline

Regelmatig zet Graficelly campagnes in voor klanten: “Wij doen regelmatig (marketing)campagnes voor onze klanten, veelal in print, online en ook regelmatig door middel van buitenreclame. Dat doen we omdat deze vormen elkaar aanvullen en we zo optimaal de doelgroep van onze klanten kunnen bereiken.” Eén van die mooie campagnes die zijn ingezet is die van Pool West.

De campagne van Pool West

Graficelly zegt het volgende over de campagne van Pool West: “We wierven invalleerkrachten voor Pool West, een invalpool in Zuid-Holland. Wij hebben een zogenaamde MAX-deal ingezet in Wassenaar, Voorschoten, Den Hoorn, Leidschendam-Voorburg en Zuidplas. Bij de MAX-deal plaatst ESH Media de campagne wanneer daar ruimte voor is, tegen een gereduceerd tarief. Dat kon in dit geval, omdat de campagne niet tijdgebonden was.”

graficelly-buitenreclame.jpg

Resultaat!

Online en offline versterken elkaar. De herkenning van de campagne en het grote bereik heeft er voor gezorgd dat er weer nieuwe invallers zich hebben gemeld bij Pool West! Ook benieuwd naar hoe je optimaal de buitenreclame kan benutten?

Neem vrijblijvend contact met ons op!