Hoe gasvrij ben jij?

De eerste stap naar gasvrij wonen is goede isolatie. Daarmee bespaar je energie en dus geld.

We hebben voor deze uiting gekozen omdat het mooi aansluit op de kanalenmix die we inzetten voor de campagne. De boodschap op de posters is kort maar krachtig en laat het doel van de campagne zien met een prikkelende vraag: Hoe gasvrij ben jij?
Je denkt er bij jezelf over na zonder meteen naar de website te gaan. Dat zaadje willen we graag planten met de campagne en meer bewustwording voor onder andere isolatie. 

A0-buitenreclame is een fijne manier van inzetten om de boodschap te verspreiden. Het is voor ons een nieuwe manier van campagnevoeren omdat we vaak online en gericht bezig zijn. Het is lastig omdat het wat moeilijker meetbaar is, maar voor deze campagne een verrijking omdat we mensen willen laten nadenken over isolatie. Je hoeft dus niet meteen naar een website om vanalles te doen, maar als je langsrijdt of loopt ben je er (onbewust) mee bezig.

Bij ESH Media kunnen we terecht voor al onze vragen en worden goed meegenomen in het proces. Voor ons dus nieuw en daarom misschien een beetje spannend. Er wordt meegedacht en we worden op de hoogte gehouden van de plaatsingen. Contact is fijn en gaat soepel en snel. 

141730-sd-natuur-milieu-max-inzet-hoe-gasvrij-is-nederland-4-kopie.png

Meer weten over landelijke zichtbaarheid?
Wij komen graag met je in contact over de mogelijkheden.

Vrijblijvend adviesgesprek!