De zichtbaarheid die de voedselbank verdient!

Eén van de eerste voedselbanken ontstond in Nederland ronde 2002. Inmiddels dus al bijna 20 jaar dat we in Nederland gebruik kunnen maken van de voedselbank. Er leven in Nederland meer dan 1 miljoen mensen onder de armoedegrens. Elke week delen de vrijwilligers eten uit aan diegene die dat nodig hebben. Eigenlijk kennen we allemaal dit verhaal van de voedselbank wel, maar er is nog te veel wat men niet weet.

Buitenreclame zorgt er voor dat je gezien wordt

Daarvoor is de voedselbank samen gaan werken met ESH Media, met als doel zichtbaarheid en naamsbekendheid. Buitenreclame leent zich hier ideaal voor. Iedere dag weer rijden er gemiddeld 8.000 weggebruikers langs een A0 display. Daarnaast staan de displays in de gemeente altijd in een route van 10 of meer, dus reken maar uit hoeveel contactmomenten dat in totaal zijn!

Het inrichten van een succesvolle campagne

Voordat een succesvolle campagne tot stand komt, lopen we veel processen langs. Het begint met het advies, in dit geval van onze specialist Erwin. Er wordt bijvoorbeeld gekeken naar het doel, de doelgroep en de spreiding. Als er een gemeente is waar onze A0 displays niet hangen, kunnen we de doelgroep wel bereiken met onze driehoeksborden of moving billboard! Het regelen van een vergunning nemen wij dan ook graag uit handen. Zodra alles rond is en het plan staat, plakken wij de posters en rijden wij deze uit naar de uitgekozen gemeenten. Een week lang de kracht van herhaling!

voedselbank-buitenreclame.jpg

Buitenreclame zorgt voor resultaat

Het resultaat? In de week van zichtbaarheid en de week er op is er een piek te zien in donaties! De zichtbaarheid in Middelburg en Vlissingen zorgde dus niet alleen voor naamsbekendheid, maar ook meer steun voor de voedselbank. Voor dit soort schitterende instellingen hanteren wij speciale tarieven zodat ook zij de zichtbaarheid krijgen die ze verdienen.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Vraag adviesgesprek aan!