De groei van Polyestershoppen

Op zoek naar harssystemen, lakken, lijmen en kitten, wapening en alle nodige hulpmaterialen voor doe-het-zelvers, kunstenaars en professionals? Dan ben je bij Polystershoppen aan het goede adres!

Even voorstellen

In 2008 is Polyestershoppen opgericht. Sinds dag 1 is het balletje gaan rollen. Elk jaar zijn er grote stappen gemaakt. In 2016 zijn ze zelfs uit hun jasje gescheurd en verhuisd naar een nieuw pand. Vervolgens in 2017 uitgeroepen tot de 5 na snelst groeiende webshop van Nederland! Samen zijn we om tafel gaan zitten en gaan kijken naar hoe we deze groei door kunnen zetten.

Meer bekendheid in watersport

Het grote assortiment is gericht op vele branches. Echter zijn er ook branches waarin polyestershoppen juist nog stappen wil maken. De focus bij deze campagne ligt op de watersport sector. De bekendheid was in deze groep namelijk wat minder, dus ideaal om voor meer naamsbekendheid te gaan zorgen via de borden langs de weg. Maar welke routes kies je nou voor zo'n campagne?

Zichtbaarheid

De locatiekeuze is van groot belang. De conversie zal in sommige gemeenten hoger liggen dan de ander. Dit heeft ook weer verband met hoeveel de watersport leeft in een gemeente. In goed overleg is er een strategische keuze neergezet voor gemeenten en routes. De keuze is gevallen op routes richting havens en in de buurt van plassen. Op deze manier komt de weggebruiker, die een passie voor watersport heeft, langs de niet te missen borden langs de weg.

25757-evds-polyestershoppen-nl-max-deal-naamsbekendheid-polyestershoppen-2.jpg

Aangename kennismaking

De keuze voor A0 displays was nieuw voor Polyestershoppen. Online adverteren waren ze wel al mee bekend. Voor deze campagne is dan ook gekozen voor een combinatie van offline en online. Een succesvolle combinatie! Op dit moment is er een mooie toename te zien in verkeer en bestellingen met betrekking tot watersport. Ook tijdens de Corona periode is deze toename zichtbaar. Door offline en online te combineren blijft de boodschap beter hangen en zal er eerder naar een website gesurfd worden. Zo komt de kracht van herhaling altijd weer tot zijn recht!

Benieuwd naar de A0 displays langs de openbare weg?

Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan!