Vraag & antwoord Corona

Gaat mijn campagne gewoon door?

ESH Media gaat gewoon door. We werken met een lagere bezetting op kantoor, maar wij zetten alles op alles om jouw campagne door te laten gaan. Je hoeft je dus geen zorgen te maken, want elke week worden de campagnes gewoon gewisseld zoals je van ons gewend bent!

Kan ik mijn campagne annuleren?

Bij elke campagne bekijken wij de huidige situatie. Is het evenement bijvoorbeeld afgelast? Dan kunnen we kijken om de campagne te verplaatsen of de uiting te veranderen naar ’evenement geannuleerd’. Zo zorg je nog steeds voor naamsbekendheid en sympathie. Zo zijn er voor heel veel branches unieke oplossingen. Juist in deze tijd zijn er heel veel mogelijkheden om succesvol te adverteren via de borden langs de weg!

Zit er uiteindelijk echt niks anders op dan annuleren, dan kunnen we dat in overleg rondmaken. Je betaalt dan alleen eventuele gemaakte kosten zoals Leges, Precario, drukwerk en administratiekosten. Wij zullen ten alle tijden hier nauw contact over houden. Samen komen we er uit.

Maar ik heb geen budget, wat nu?

Wij denken graag in oplossingen. Daarom hebben wij speciaal voor jou in deze vervelende periode de #steunelkaar actie in het leven geroepen. Wij vinden namelijk dat ondernemend Nederland elkaar moet steunen in deze tijd. Ga naar de actiepagina voor alle details over deze actie!

Wat als ik in het najaar pas wil adverteren?

Je kan ten alle tijden een aanvraag doen en elke week is te reserveren. Door tot 1 juli jouw campagne te laten starten kan je in aanmerking komen voor de speciale pakketprijzen. Daarna zal de actie, wanneer de maatregelen niet meer worden aangescherpt, niet meer gelden. Dit houdt ook in dat je na 1 juli niet meer je campagne kan verplaatsen (uitzonderingen daar gelaten).

Wanneer na 1 juli de maatregelen wel weer worden aangescherpt, gaan wij direct kijken of we de deadline opschuiven. Per aanvraag bekijken wij uiteraard de mogelijkheden aan beide kanten. Wordt de deadline opgeschoven zal dit direct gecommuniceerd worden op de actiepagina en via onze social kanalen.

Hoe zit het eigenlijk met het verplaatsen van de campagne?

De eerste keer verplaatsen van een campagne is geen probleem. Onze planning houden we goed in de gaten en er is altijd wel een mogelijkheid tot verplaatsen. Mocht het nog een keer nodig zijn om te verplaatsen, kunnen wij vragen om alvast een gedeelte van de factuur te voldoen. Bij de plaatsing hoef je dan alleen maar het restant te betalen.

De tweede mogelijkheid is dat, wanneer de campagne niet anders dan verplaatst moet worden naar 2021, wij genoodzaakt zijn om de 50/50 regeling toe te passen. 50% betaal je nu, de andere 50% betaal je in 2021. Dit is echt alleen als er geen andere mogelijkheid meer is. Wij zoeken altijd naar een gepaste datum in 2020.

Als derde optie is er ook nog de mogelijkheid om alvast het gehele bedrag te voldoen. Dit tegoed behoud je dan voor wanneer de campagne wel geplaatst wordt. Verder zijn ten alle tijden de algemene voorwaarden van toepassing.

Mag ik op bezoek komen?

Graag verzoeken wij je om alleen op afspraak langs te komen. Een belletje kan al genoeg zijn om een afspraak te maken. Ons kantoor is zo ingericht dat we bezoek kunnen ontvangen. Er zijn instructies, looplijnen, handzeep, disinfectie en preventiewanden aanwezig. Alle maatregelen die we treffen zijn in het belang van de gezondheid van zowel ons personeel als de bezoeker.

Overige vragen?

Als je nog vragen hebt kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij zijn namelijk nog steeds maandag t/m vrijdag aanwezig van 08:00 tot 17:30!

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Mask

Referenties van klanten

Annex Cinema

Annex Cinema in Woerden neemt zesmaal per jaar een serie reclameborden af bij ESH Media. De woordvoerder van Annex Cinema is tevreden over de impact daarvan. “We maken niet alleen reclame via de borden, maar zorgen zo ook voor algemene bekendheid van Annex Cinema. Zelfs mensen die maar zelden naar de bioscoop gaan, kennen ons van de borden. Het is reclame die veel zichtbaarder is dan via kranten of andere media.” De woordvoerder van Annex Cinema krijgt regelmatig reacties van klanten op de buitenreclame: "Mensen vinden het erg origineel. Het draagt beslist bij aan een positief imago."

Restaurant Vuur

ESH Media is voor ons een geweldige samenwerkingspartner. Vanzelfsprekend proberen wij het e.e.a. zoveel mogelijk te plannen, maar soms zijn er op het laatste moment toch nog wijzigingen. De flexibiliteit en het snelle schakelen ervaren wij als bijzonder prettig. Ook wordt er volop meegedacht en zijn er goede afspraken 'op maat' mogelijk. De reclame via de borden is absoluut doeltreffend voor onze acties.

George Kroon

OveralDouchen.nl

ESH Media zorgt voor extra omzet! Door de jaren heen hebben wij van OveralDouchen.nl diverse media geprobeerd en vrijwel altijd leverde het niets of te weinig op. De buitenreclame ESH Media is hierin voor ons de uitzondering. De reclameborden staan op mooie zichtbare locaties/gemeentes. De kracht van herhaling en onze duidelijke reclameborden werpen voor ons zijn vruchten af. Het mooie van ESH Media is hun proces, milieu staat hoog in het vaandel, maar ook vrijwel kreukloze reclameborden. Persoonlijk stoor ik mij aan lelijke, scheve, bobbelende reclameposters. Dit leidt de aandacht af van waar het om gaat. Wij merken het meteen in onze aanvragen wanneer er een reclamecampagne door ESH Media geplaatst is. Wij kunnen ESH Media van harte aanbevelen! Onze tip: vraag om advies, want zij denken met jou mee!

De Beren Woerden

Samen met ESH Media hebben we 25 displays verspreid over Woerden voor 14 dagen ingezet. Dit om aan te kondigen dat we vanaf heden naast diner ook lunch verzorgen. Wij zijn enorm tevreden met het resultaat tot dusver. We hadden op voorhand natuurlijk een kleine verwachting, maar die is ruimschoots overtroffen. De lunch gasten lopen dagelijks lekker binnen naar aanleiding van de campagne die ESH Media voor ons in Woerden heeft uitgezet. Super! De aantrekkelijke lunch actie die op de displays staat helpt hieraan goed mee.

Milkias Habtemicael, Vestigingsmanager

Maastricht University

We hadden een stuk meer aanmeldingen voor de open dag dan de vorige keer (bijna het dubbele aantal), dus dat was heel positief. Het aantal aanmeldingen steeg met name nadat de driehoeksborden in Venlo en omgeving stonden (de twee weken voorafgaand aan de open dag). De campagne heeft voor ons gevoel dus zeker effect gehad.

Audry


Volg onze projecten ook op Instagram