Bisonyldoek - Specificaties voor aanleveren van Bisonyldoek

Voor de productie van bisonyldoeken op de reclame-auto (moving billboard) geven. wij u onderstaande specificaties om de doeken te kunnen maken:

Opmaak van Bisonyldoek:
• Het doek wordt opgemaakt in het programma Illustrator.
• De opmaak dient, bij full colour, in CMYK opgebouwd te zijn.
• PMS/steunkleuren dienen ook naar CMYK vertaald te worden (optie steunkleur staat uit).
• Afbeeldingen (foto’s) dienen voor een goede kwaliteit 300 dpi te zijn (in het netto formaat).
• Om te voorkomen dat er bij het drukproces lettertypen problemen opleveren is het raadzaam deze om te zetten in lettercontouren.
• Wanneer er meerdere lagen in het ontwerp zijn toegepast deze naar 1 laag brengen voordat er een pdf in de hoogste kwaliteit (drukwerkkwaliteit) wordt gemaakt.

Controle van aangeleverde bestanden:
• Alvorens het bestand in productie gaat, controleren wij het bestand op volledigheid.
• De PDF dient hierbij als referentie en zal op een beeldscherm worden beoordeeld.
• Afwijkingen in scherpte, kleuren en nuances kunnen zich voordoen wanneer bovengenoemde
specificaties niet in acht worden genomen.

Aanleveren van bestand:
• Adobe Acrobat PDF-file, bewaard in de hoogste kwaliteit (drukwerkkwaliteit).
• Bestanden kunt u aanleveren via onze online verzendservice;
https://wetransfer.com

bisonyl.jpg

Mask


Volg onze projecten ook op Instagram


Referenties van klanten

Domino's Vlissingen

Onze campagne is prima verlopen! Het contact met ESH Media verliep zonder problemen. Ondanks dat het vrij kort dag was is alles vlekkeloos verlopen. De borden zijn netjes op tijd geplaatst en we kregen gelijk veel vraag naar de actie. Leuke verassing dat we ook nog 2 posters ontvingen voor in de winkel. Zeker voor herhaling vatbaar! - Domino's Vlissingen

Annex Cinema

Annex Cinema in Woerden neemt zesmaal per jaar een serie reclameborden af bij ESH Media. De woordvoerder van Annex Cinema is tevreden over de impact daarvan. “We maken niet alleen reclame via de borden, maar zorgen zo ook voor algemene bekendheid van Annex Cinema. Zelfs mensen die maar zelden naar de bioscoop gaan, kennen ons van de borden. Het is reclame die veel zichtbaarder is dan via kranten of andere media.” De woordvoerder van Annex Cinema krijgt regelmatig reacties van klanten op de buitenreclame: "Mensen vinden het erg origineel. Het draagt beslist bij aan een positief imago."

Restaurant Vuur

"ESH Media is voor ons een geweldige samenwerkingspartner. Vanzelfsprekend proberen wij het e.e.a. zoveel mogelijk te plannen, maar soms zijn er op het laatste moment toch nog wijzigingen. De flexibiliteit en het snelle schakelen ervaren wij als bijzonder prettig. Ook wordt er volop meegedacht en zijn er goede afspraken "op maat" mogelijk. De reclame via de borden is absoluut doeltreffend voor onze acties."

George Kroon Restaurant Vuur

Norbert Driessen Nissan Woerden

Nissan-dealer Norbert Driessen vindt de reclameborden van ESH Media een uitstekende manier om te laten zien dat je er bent. "Onze klanten reageren heel positief. We zien ook duidelijk meer verkeer op onze website zodra de borden hangen en kort erna." De boodschap op de borden dient kort en krachtig te zijn. Dat is voor de autodealer geen probleem. "Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. Als je daarbij het woord ‘nieuw’ zet of iets over een laag bijtellingspercentage, is de interesse al gewekt." Of hij zijn doelgroep bereikt met buitenborden? "De mensen die de borden zien, zitten in een auto. Dus ze hebben een rijbewijs!"

 

De Beren Woerden

Samen met ESH Media hebben we 25 displays verspreid over Woerden voor 14 dagen ingezet. Dit om aan te kondigen dat we vanaf heden naast diner ook lunch verzorgen. Wij zijn enorm tevreden met het resultaat tot dusver. We hadden op voorhand natuurlijk een kleine verwachting, maar die is ruimschoots overtroffen. De lunch gasten lopen dagelijks lekker binnen naar aanleiding van de campagne die ESH Media voor ons in Woerden heeft uitgezet. Super! De aantrekkelijke lunch actie die op de displays staat helpt hieraan goed mee.

Milkias Habtemicael

Vestigingsmanager

Maastricht University

We hadden een stuk meer aanmeldingen voor de open dag dan de vorige keer (bijna het dubbele aantal), dus dat was hele positief. 

Het aantal aanmeldingen steeg met name nadat de driehoeksborden in Venlo en omgeving stonden (de twee weken voorafgaand aan de open dag). De campagne heeft voor ons gevoel dus zeker effect gehad.

 

Audry,