A0 - Specificaties voor aanleveren van A0-affiches

Als u de A0-affiches wenst aan te leveren, dienen de affiches aan onderstaande
specificaties te voldoen:

Aantal aan te leveren affiches:
• In uw orderbevestiging wordt het aantal affiches vermeld welke nodig zijn voor uw campagne.
Het kan zijn dat er meer posters worden gevraagd dan nodig, deze posters gebruiken wij voor het
geval er één scheurt tijdens het verwerkingsproces.


Aanlevertermijn:
• Uiterlijk 14 dagen voor de plaatsing van uw campagne dienen de posters bij ESH Media aanwezig te
zijn, eerder mag natuurlijk ook

a0.jpg

Om een (reclame-) boodschap op een passende manier onder de aandacht te brengen kunnen de ervaren medewerkers van ons bedrijf u hierover adviseren. Wij kijken verder dan alleen het ontwerp en nemen uw doel(-en) als uitgangspunt. Bepalend voor het succes van een reclamecampagne is dat het past bij uw organisatie, dat het uw doelgroep bereikt, aanspreekt en aanzet tot de gewenste actie. ESH Media is ook in deze discipline een ervaren partner bij het overbrengen van uw boodschap en het bereiken van uw doelen door opvallende, herkenbare, begrijpelijke en relevante ontwerpen

Mask


Volg onze projecten ook op Instagram


Referenties van klanten

Domino's Vlissingen

Onze campagne is prima verlopen! Het contact met ESH Media verliep zonder problemen. Ondanks dat het vrij kort dag was is alles vlekkeloos verlopen. De borden zijn netjes op tijd geplaatst en we kregen gelijk veel vraag naar de actie. Leuke verassing dat we ook nog 2 posters ontvingen voor in de winkel. Zeker voor herhaling vatbaar! - Domino's Vlissingen

Annex Cinema

Annex Cinema in Woerden neemt zesmaal per jaar een serie reclameborden af bij ESH Media. De woordvoerder van Annex Cinema is tevreden over de impact daarvan. “We maken niet alleen reclame via de borden, maar zorgen zo ook voor algemene bekendheid van Annex Cinema. Zelfs mensen die maar zelden naar de bioscoop gaan, kennen ons van de borden. Het is reclame die veel zichtbaarder is dan via kranten of andere media.” De woordvoerder van Annex Cinema krijgt regelmatig reacties van klanten op de buitenreclame: "Mensen vinden het erg origineel. Het draagt beslist bij aan een positief imago."

Restaurant Vuur

"ESH Media is voor ons een geweldige samenwerkingspartner. Vanzelfsprekend proberen wij het e.e.a. zoveel mogelijk te plannen, maar soms zijn er op het laatste moment toch nog wijzigingen. De flexibiliteit en het snelle schakelen ervaren wij als bijzonder prettig. Ook wordt er volop meegedacht en zijn er goede afspraken "op maat" mogelijk. De reclame via de borden is absoluut doeltreffend voor onze acties."

George Kroon Restaurant Vuur

Norbert Driessen Nissan Woerden

Nissan-dealer Norbert Driessen vindt de reclameborden van ESH Media een uitstekende manier om te laten zien dat je er bent. "Onze klanten reageren heel positief. We zien ook duidelijk meer verkeer op onze website zodra de borden hangen en kort erna." De boodschap op de borden dient kort en krachtig te zijn. Dat is voor de autodealer geen probleem. "Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. Als je daarbij het woord ‘nieuw’ zet of iets over een laag bijtellingspercentage, is de interesse al gewekt." Of hij zijn doelgroep bereikt met buitenborden? "De mensen die de borden zien, zitten in een auto. Dus ze hebben een rijbewijs!"

 

De Beren Woerden

Samen met ESH Media hebben we 25 displays verspreid over Woerden voor 14 dagen ingezet. Dit om aan te kondigen dat we vanaf heden naast diner ook lunch verzorgen. Wij zijn enorm tevreden met het resultaat tot dusver. We hadden op voorhand natuurlijk een kleine verwachting, maar die is ruimschoots overtroffen. De lunch gasten lopen dagelijks lekker binnen naar aanleiding van de campagne die ESH Media voor ons in Woerden heeft uitgezet. Super! De aantrekkelijke lunch actie die op de displays staat helpt hieraan goed mee.

Milkias Habtemicael

Vestigingsmanager

Maastricht University

We hadden een stuk meer aanmeldingen voor de open dag dan de vorige keer (bijna het dubbele aantal), dus dat was hele positief. 

Het aantal aanmeldingen steeg met name nadat de driehoeksborden in Venlo en omgeving stonden (de twee weken voorafgaand aan de open dag). De campagne heeft voor ons gevoel dus zeker effect gehad.

 

Audry,