Juist nu adverteren!

esh-gwe-mogen-weer-1200x628-post-v4-website-banner.jpg

 

In de afgelopen maanden zijn er maatregelen getroffen waarvan we nooit hadden verwacht dat die zo abrupt zouden plaatsvinden. Van de een op de andere dag moesten winkels dicht en mochten we niet meer met grote groepen afspreken. Evenementen zijn gecanceld en de nieuwe standaard is de 1.5m samenleving. Wow.

Voor iedereen, en ook voor ons, betekende dit dat niets meer vanzelfsprekend is. Wat dacht je van vakantie? Hoogstwaarschijnlijk wordt dat nu in eigen land. Hoogstwaarschijnlijk? Dat is een feit blijkt uit onderzoek van Eenvandaag.

Gelukkig is ons kikkerlandje prachtig en worden er hier Zuid-Europese temperaturen verwacht in de zomer. Daarnaast zijn er veel maatregelen weer versoepeld en is bijna alles weer open. Het wordt een drukke zomer in Nederland. Tijd om gezien te worden, tijd om er weer tegenaan te gaan, tijd om te versnellen!

Juist nu adverteren!

Tot en met 31 augustus in de borden langs de weg, aaneengesloten weken, de volgende 2 opties:

  • 2 weken zichtbaar       15% korting*
  • 3 weken zichtbaar       20% korting + 1 week in een naastliggende gemeente!*

 

*Vraag naar de algemene voorwaarden van deze actie

Maak dus nu een uitstapje met jouw merk naar een naastliggende gemeente. Zorg voor zichbaarheid deze zomer en vraag nu naar de mogelijkheden! 

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Mask

Referenties van klanten

Annex Cinema

Annex Cinema in Woerden neemt zesmaal per jaar een serie reclameborden af bij ESH Media. De woordvoerder van Annex Cinema is tevreden over de impact daarvan. “We maken niet alleen reclame via de borden, maar zorgen zo ook voor algemene bekendheid van Annex Cinema. Zelfs mensen die maar zelden naar de bioscoop gaan, kennen ons van de borden. Het is reclame die veel zichtbaarder is dan via kranten of andere media.” De woordvoerder van Annex Cinema krijgt regelmatig reacties van klanten op de buitenreclame: "Mensen vinden het erg origineel. Het draagt beslist bij aan een positief imago."

Restaurant Vuur

ESH Media is voor ons een geweldige samenwerkingspartner. Vanzelfsprekend proberen wij het e.e.a. zoveel mogelijk te plannen, maar soms zijn er op het laatste moment toch nog wijzigingen. De flexibiliteit en het snelle schakelen ervaren wij als bijzonder prettig. Ook wordt er volop meegedacht en zijn er goede afspraken 'op maat' mogelijk. De reclame via de borden is absoluut doeltreffend voor onze acties.

George Kroon

OveralDouchen.nl

ESH Media zorgt voor extra omzet! Door de jaren heen hebben wij van OveralDouchen.nl diverse media geprobeerd en vrijwel altijd leverde het niets of te weinig op. De buitenreclame ESH Media is hierin voor ons de uitzondering. De reclameborden staan op mooie zichtbare locaties/gemeentes. De kracht van herhaling en onze duidelijke reclameborden werpen voor ons zijn vruchten af. Het mooie van ESH Media is hun proces, milieu staat hoog in het vaandel, maar ook vrijwel kreukloze reclameborden. Persoonlijk stoor ik mij aan lelijke, scheve, bobbelende reclameposters. Dit leidt de aandacht af van waar het om gaat. Wij merken het meteen in onze aanvragen wanneer er een reclamecampagne door ESH Media geplaatst is. Wij kunnen ESH Media van harte aanbevelen! Onze tip: vraag om advies, want zij denken met jou mee!

De Beren Woerden

Samen met ESH Media hebben we 25 displays verspreid over Woerden voor 14 dagen ingezet. Dit om aan te kondigen dat we vanaf heden naast diner ook lunch verzorgen. Wij zijn enorm tevreden met het resultaat tot dusver. We hadden op voorhand natuurlijk een kleine verwachting, maar die is ruimschoots overtroffen. De lunch gasten lopen dagelijks lekker binnen naar aanleiding van de campagne die ESH Media voor ons in Woerden heeft uitgezet. Super! De aantrekkelijke lunch actie die op de displays staat helpt hieraan goed mee.

Milkias Habtemicael, Vestigingsmanager

Maastricht University

We hadden een stuk meer aanmeldingen voor de open dag dan de vorige keer (bijna het dubbele aantal), dus dat was heel positief. Het aantal aanmeldingen steeg met name nadat de driehoeksborden in Venlo en omgeving stonden (de twee weken voorafgaand aan de open dag). De campagne heeft voor ons gevoel dus zeker effect gehad.

Audry


Volg onze projecten ook op Instagram