Lanceringscampagne ESH Media

ESH Media werkt!
Om dat te bewijzen riepen we "Bill Bord" in het leven. Een goedlachse clown waarmee heel Nederland kennis heeft gemaakt. Dit hebben we gerealiseerd door te doen waar we goed in zijn:

  • Billboards 
  • Displays 
  • Driehoeksborden
  • In alle formaten.

Met andere woorden: het zichtbaar maken van een merk door middel van buitenreclame. 

En zo deden we dat nu ook met ons eigen merk: ESH Media.
We hebben door heel het land billboards verspreid van "Bill Bord".
Posters met een circus-look. Én we riepen passanten op (“Komt dat zien!”)  naar www.esh.events te gaan. Hierdoor hebben we kunnen meten hoeveel mensen werden getriggerd door onze billboards. Én die cijfers liegen er niet om. Maar liefst 153.527 mensen hebben de website bezocht. Met deze cijfers zijn we weer ‘de straat op’ gegaan. "Bill Bord" was weer te zien op billboards, maar dan in onze eigen look and feel. Om aan Nederland te bewijzen dat buitenreclame nog altijd meer dan waardevol is voor het positioneren van een merk. ESH Media werkt!

esh-media-camapgne.png