Lanceringscampagne ESH Media

ESH Media werkt! Om dat te bewijzen riepen we “Bill Bord” in het leven. Een goedlachse clown waarmee heel Nederland kennis heeft gemaakt. Dit hebben we gerealiseerd door te doen waar we goed in zijn:

Met andere woorden: het zichtbaar maken van een merk door middel van buitenreclame.

En zo deden we dat nu ook met ons eigen merk: ESH Media.
We hebben door heel het land billboards verspreid van “Bill Bord”.
Posters met een circus-look. Én we riepen passanten op (“Komt dat zien!”)  naar www.esh.events te gaan. Hierdoor hebben we kunnen meten hoeveel mensen werden getriggerd door onze billboards. Én die cijfers liegen er niet om. Maar liefst 153.527 mensen hebben de website bezocht. Met deze cijfers zijn we weer ‘de straat op’ gegaan. “Bill Bord” was weer te zien op billboards, maar dan in onze eigen look and feel. Om aan Nederland te bewijzen dat buitenreclame nog altijd meer dan waardevol is voor het positioneren van een merk. ESH Media werkt!

Lees meer cases

Cases

Het begon 38 jaar geleden allemaal met een winkeltje in klompen, laarzen en tuinzaden in de Zuidwellestraat in Zierikzee. Het winkeltje werd steeds iets verder...

Cases

Is meer dan een pizza, het is een beleving. Wie de displays van Mrs. Italy heeft zien staan, is misschien ook wel op haar site...

Cases

Toneelgroep Maastricht is één van de grote nationale toneelgezelschappen, het stadsgezelschap van Maastricht en het huisgezelschap van Theater aan het Vrijthof. Al diverse jaren werken...

Klaar om gezien te worden?

Stuur ons een appje

Bereikbaar op ma. t/m vr.
van 08:30 tot 17:00

Stuur ons een mailtje

Vraag een gratis
adviesgesprek aan

Lanceringscampagne ESH Media

Lokale
zichtbaarheid