Buitenreclame

Buitenreclame is bewezen de meest effectieve methode om gezien te worden. Vaste displays, driehoeksborden en de moving billboard trekken de aandacht van iedere weggebruiker. Campagnes krijgen onverdeelde aandacht in tegenstelling tot andere reclamedragers. De weggebruiker moét als het ware wel kijken naar de campagne. De kracht van herhaling maakt het doel van de campagne letterlijk zichtbaar.

 

Mask


Volg onze projecten ook op Instagram


Referenties van klanten

Domino's Vlissingen

Onze campagne is prima verlopen! Het contact met ESH Media verliep zonder problemen. Ondanks dat het vrij kort dag was is alles vlekkeloos verlopen. De borden zijn netjes op tijd geplaatst en we kregen gelijk veel vraag naar de actie. Leuke verassing dat we ook nog 2 posters ontvingen voor in de winkel. Zeker voor herhaling vatbaar! - Domino's Vlissingen

Annex Cinema

Annex Cinema in Woerden neemt zesmaal per jaar een serie reclameborden af bij ESH Media. De woordvoerder van Annex Cinema is tevreden over de impact daarvan. “We maken niet alleen reclame via de borden, maar zorgen zo ook voor algemene bekendheid van Annex Cinema. Zelfs mensen die maar zelden naar de bioscoop gaan, kennen ons van de borden. Het is reclame die veel zichtbaarder is dan via kranten of andere media.” De woordvoerder van Annex Cinema krijgt regelmatig reacties van klanten op de buitenreclame: "Mensen vinden het erg origineel. Het draagt beslist bij aan een positief imago."

Restaurant Vuur

"ESH Media is voor ons een geweldige samenwerkingspartner. Vanzelfsprekend proberen wij het e.e.a. zoveel mogelijk te plannen, maar soms zijn er op het laatste moment toch nog wijzigingen. De flexibiliteit en het snelle schakelen ervaren wij als bijzonder prettig. Ook wordt er volop meegedacht en zijn er goede afspraken "op maat" mogelijk. De reclame via de borden is absoluut doeltreffend voor onze acties."

George Kroon Restaurant Vuur

Norbert Driessen Nissan Woerden

Nissan-dealer Norbert Driessen vindt de reclameborden van ESH Media een uitstekende manier om te laten zien dat je er bent. "Onze klanten reageren heel positief. We zien ook duidelijk meer verkeer op onze website zodra de borden hangen en kort erna." De boodschap op de borden dient kort en krachtig te zijn. Dat is voor de autodealer geen probleem. "Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. Als je daarbij het woord ‘nieuw’ zet of iets over een laag bijtellingspercentage, is de interesse al gewekt." Of hij zijn doelgroep bereikt met buitenborden? "De mensen die de borden zien, zitten in een auto. Dus ze hebben een rijbewijs!"